www.eesch.blogg.se

                          Hejj måste bli lika bra som eline att lägga in inlägg :D

                                             www.eesch.blogg.se
                                          Bästaste eline är det där<33
 Jaa imon ska jag sjunga med eline i skolan hallelulja 
Börjar bli rätt lång tråkigt att sjunga för dom iklassen 
har redan gjort det så många gånger med lollo conne eline och nån mer säkert 
jaa men det blir väll kul imon får vi hoppas :D
Eline är as grym på att sjunga jag lovar!!!
Jaa jag lägger in mer imon och säger hur det gick :))


Nu ska jag sova;]
                                  

Kommentarer
Postat av: eline<3

haha, jag tycker faktiskt inte heller att ska bli så "jätte" kul för jag kan fortfarande inte låten XD jaja får väl ha ett litet papper =)

2009-10-23 @ 07:08:07
URL: http://eesch.blogg.se/
Postat av: lovisa

vi hadde feet kul när jag gick på fremby ju <333

2009-10-25 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0