Skolan,Stan,Jacka :)))





iskolan idag hade vi franska som var sa tråkigt!!xD
och sen hade vi matte och engelska som ocksåvar tråkigt ;D
Sen efter lunchs kolla vi på madagaskar 2 (stavning) och åt kladdkaka med grädde MUMS!!:)))
bästa dagen ever:D

Sen sluta vi 13.40 och då drog jag och cajsa till cajsa och hämta hennes buss kort och sen drog vi till stan och möte min mamma sen drog vi och köpte en jacka och kolla på skor
sen drog jag hem och tröka :D
klockan 16.30 drog jag och mamma och köpt pizza ;P

Och nu sitter jag här och väntar på att Ghost whisperer ska börja :))
//jennniiiie [[[;




                 Bild på min jacka :D

               Intersport :D        1000;-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0