Klockan är 02:00

hejj igen :))
Klockan är nu 02:00 assa jag börar bli trött nu
danne och ponta tycker att det är kul för att dom mobbar mig stort
jag har tydligen grisinflunensan och är en bebbiss
haha jag börja ass garva när danne sa det
jaa men jag ska ju inet sova efter som jag har bestämt mig att dygna :PP
Aja sitter och friker sodastream vi har snart dukit upp 4 stycken flaskor med päron läsk :))
Klockan 12:00 imorron blir att möta najma vid åhlens sen dra nån stans på stan kanske ska kolla på ett
par nya skor igen ;O
men jag ska typ sitta och kolla på när danne spelar CS (Cajsa spånberg) nu
aja imorron lägger jag in  på min nya kläder orka inte fixa det idag pussseN
////JeeenNNIIiiiiiEEEeeee<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0