Chokladbollar :D

Hejj ;)




mitt första inlägg :D
Är inet så duktig på att blogga men aja man får väll lov att prova ;P

Idag på musiklektionen så fick jag och adela sjunga typ gospel med Mia, Det var faktiskt sjukt kul :)))
sen på rasten spela jag och cajsa gitarr och eline sjöng hon är as bar så att sjunga!!!<33

Se sluta vi typ klockan 13,10 sjukt skönt :D
Vi tog bussen till cajsa och baka chokladbollar sen så gick jag ut med cajsas hund och hämta eline så klart ;]

Vi var hos cajsa ett litet tag och sen drog vi till eline och spela gitarr och sjöng x)

Klockan kvart över 5 drog jag och cajsa och träna innebandy" kul om vanligt :D

Match på lördag i FK arena 1 klockan 10.30 IBF mot Insjön :D
Kom och kolla vi suger men men x))))
//Jenniiie ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0