tisdagen den 24 november 2009 :)

Hejjsan snyggingar :)

Nyss kolla jag på min älsklingsfilm Twilight

sen jag vakna har jag kollat på den 3 gånger xD för att den är ju så sjukt bra

Jag rekomenderar filmen twilight och andra filmen new moon !!!

Efter jag hade sett den tre gånger kolla jag på alla extra sener asså va fan dom har tagit bort alla sener
 
då man vill att dom pussas och tagit dom sener som dom typ bara kollar på varandra men nu vet jag ju i alla fall

att dom pussades där jag vill ;P

Me love TWILIGHT <3333


Sjuk idag med så det blev ingen skola idag heller fast det är jag ju rätt glad över eftersom det var slöjd

och jag tycker faktiskt att slöjd är det tråkigaste ämnet i skolan när man har en dum lärare ;P'

Fast jag går ju på trä slöjd och jag kan verkligen inte bygga

men sy det är ju sjukt kul för sy det kan jag xDD

Men om jag mår bättre sen ska jag städa min gaderob och mitt rum som inte så lika kul som att kolla på film :D

Men nu ska jag kolla på tv och lyssna på musik

puss och kram på er så länge skriver mer sen
((:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0