Kram :)

Hejjsan snyggingar ;P

Varit rätt chill i skolan idag matte,huset,eng,afrika sen sluta vi 13,20 (((=
Efter skolan drog jag till alex kul som vanligt :)
Alex ville att erik och hans kompisar skulle dra till nån annan
för dom störde xD
och då var erik sur och alex och erik börja bråka,

Erik stukafingret på alex så det vart helt uppsvält och typ blåt...
Sen kom alex pappa hem och då  drog vi till cajsa
men hån skulle åka till sin mamma och äta så vi drog till ponta och typ log i hans säng och cpa oss
Jag var där till 7 och sne drog jag hem och nu sitter jag och kollar på tv och gör engelskaläxan :):):)

Puss &


Kommentarer
Postat av: Lolle

söt blogg!

2009-11-20 @ 18:23:09
URL: http://lollleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0