IBF<33

Hejhej
har inte skrivit på nåra dagar nu har gjorde andra saker så jag har inte hunnit varit hos pappa hela helgen ,
ifredags kolla jag på idol och då åkte ju snyggaste Rhabi ut :( älskade hans röst ;)
Aja så är det nån måste ju åka
Erik är en den bästaste i idol nu och den snyggaste:):):)





Och i lördags var jag i orsa med dom bästaste tjejorna och spela match
Fan va vi är grymma Assa 9-4 vi vann ju så klart xD
Jag stod i mål den här gången cajsa ville inte stå ;P

Jaa och idag har jag bara kollat på ghost whisperer s5 ;P
jag är besatt för FA* xD
Älskar serien den är as bra går på torsdagar klockan 20.00 på tv400 2 avsnitt :)

Och nu sitter jag här hemma hos mamma i soffan och trökar och kollar på LA ink och lyssnar på musik ;)
och imorron blirre skola TRÖK!!


P&K
////JEnniiiiee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0