Ett skratt förlänger livet :P

Idag har jag varit med ponta,alex,micke,erik och eline
kulkul som vanligt
skrattar som Fa* hos Alex eller jaa det är bara jag och alex som skrattar för vi har ju så sjukt dålig humor xD
Imorron blire Ponta och Alex

Älskar er <33

Jag och eline är snart klara med sången vi ska sjunga på julsamlingen
det är bara att få till gitarrerna sen är den nästan klar <33
Annelie kom och kolla när vi träna idag så vi sjöng och micke och lars spela
Hon börja nästan gråta och då börja jag ofc skratta
Tror att eline börjar tycka det är väldigt drygt när jag skrattar åt allt nu xD
Efter det gick vi till klass rummet typ jobba en kvart och sluta 13,30 ((:

Imorron skulle ju vi ha spanska på gruv men tyvärr hade ju dom nån konstig sak kom inet ihåg vad det hette så det var ingen spanska för oss
vi får istället komma till våran skola 8,00 istället för 8,30
Spelar inet sån stor roll för mig vi får ju typ sluta en timme tidigare
och det vill jag ju :)

Nu ska jag gå och göra min matteläxa och öva på glosorna om jag orkar ;)

Puss &


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0