12/11 09 =)

Hejjhejjj <3
Glad idag vet inet varför =))
gruv idag var fett kul vi hade kari i spanska xS
Sen när vi kom till baka byte vi klassrum entligen
=)))
Imorron blire kul med bella ponta cajsa och eline <3333333
först skodiscot xd sen dra hem till älsklingen cajsa och kolla på film
och sen på lördag har vi match som cajsa dissar för att få sova lite längre på morgonen ;O
skriver mer i helgen och då kommer det många bilder jag lovar
jag ska bli bättre på att skiva
lovar att jag ska börja skriva:)

Dagens klädsel
lägga in mer bilder
och att skriva mer än vad jag har gjort under dagen xD
hiss och diss kanske ;P
och nått mer vet ej :):):)


Bjuder på dom fina bilderna :)


Kommentarer
Postat av: Corneliaa

assså jag skojjar inte,, du ser exaaaaakt ut som madde på dom där bilderna!!!! man skulle kunna tro att det var madde om du hade blooooont hår!!!! :P <3

2009-11-13 @ 23:00:07
URL: http://corneliaaisberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag önskar att ja kunde byta till spanska

2009-11-17 @ 16:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0