Stan :)

Tjaa har inte bloggat någonting under julan faktiskt för jag glömde datan hos mamma när jag skulle till pappa.

Så nu är jag här och ska blogga igen :)
Hoppas ni har haft en bar julafton dte har jag ialla fall fick mycket som jag ville ha :)
Ska snart beställa mobilen jag fick i julklapp SONY :D

PUSSPÅJULAFTON <33

Idag ska jag gå ner på stanmed Cajsa och Eline  och handla så mycket kläder jag kan
och kolla på kläder och skor till nyår :P
Har 1200 kr och lite mer :P

Men det kommer säkert bilder sen (((:

Ha det så länge =))




Kommentarer
Postat av: Eline

men du kan väl nt ta med den bärbara datan som du har hos din mamma, den är ju inte din?

2009-12-30 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0