Saw :P

HHeejj <33'


Idag har jar pravat på gadis i 2 timmar mellan 9 och 11 det var jätte roligt för alla små ungar är ju så sjukt söta (((:

efter skolan drog jag och micke hem till mig sen hem till danne och spela wee as kul men jagh är ju så sjukt dålig på det xD
och sen drog vi ut och typ buss plinga i främby det var också sjukt kul :)
Sen drog vi till mig och typ var där ett tag.

När vi skulle dra ut sa Cajsa att vi kunde göra en film på mobilen och alla svara ju ja för vi viste inte
vad vi skulle göra så vi drog ner i källaren och typ spela in saw
jag fick vara en flicka som hette amanda och skulle vara med i ett spel haha jag satt fast i ett galer med mina händer och en slalom hjälm..
HHAHAHAH cajsa filma mig när jag skulle ta mig loss och då så fick jag inte av hjälmen från galret och
och fasnade typ stöps xD
Jag och cajsa börja AASSGG som vanligt :P

Men nu ska jag duscha och sen sova :)
kommer ett inlägg imorron :D




Kommentarer
Postat av: corneliaa

praoat*

dagis*

wii*

visste*

galler*

ströps*



hahha har så sjukt tråkigt så jag fick lov ;P

saknar dei älskling <3

2009-12-07 @ 23:59:14
URL: http://corneliaaisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0