Helgen

Inte skrivit så mycket kom inte ihåg mitt lösen :P
Fredags kolla jag på idol med pappa och melina Fett chill att erik vann,
Fast kalle var ju sjukt mycket bättre en erik på sista låten ;P

Erik Grönwall :P



                                                                                                              

Lördags drog jag till frurvik med farmor syrran och mina kusiner
Det var typ nån jul grej där :P
Åkte tekopparna 2 gånger med mina kusiner ((:
Sen typ köpte jag godis och en jul klapp till mig lillasyster jossan :)
Efter furuvik drog vi till MAX och åt mat jag tog en kyklingbörjare som smacka GRYMT äklickt xD
Sen skjusa farmor hem mig och melina till pappa och dom var typ borta så jag pch melina kolla på film till typ 12 och sen somna jag :P
Bilder kanske kommer :D
                                                                                                                   

Söndag typ varit hemma och chillat hela dagen :P
typ klockan 2 drog jag ner på jul marknad i byn var rätt tråkigt att stå där och frysa :O
Och nyss fick jag skjus hem till mamma av jennie så nu ska jag typ äta och tvätta av sminket
och göra te :)

Ha det bäst :)





Kommentarer
Postat av: Corneliaa

Calle skulle ha vunnit han är sjukt mkt bättre än erik hela tiden ÄLSKPÅCALLE och så är calle sjuktmkt snyggare än erik oxå :P

2009-12-14 @ 17:27:35
URL: http://corneliaaisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0